HR kampaně pro generaci Z: Využijte potenciál mladých talentů

Jak do firmy přilákat mladé, nadané zaměstnance? Na trh práce vstupuje nová generace a nábor se jí musí přizpůsobit. Během několika let budou její zástupci tvořit 27 % pracovní síly. Díky Pragmatice je oslovíte a upoutáte pozornost vhodných kandidátů.

Při náboru už inzerát nestačí

Mnoho firem se potýká s tím, že se jim nedaří najít nové zaměstnance nebo se jim jich čím dál více blíží do důchodového věku. V ten moment je na čase se začít s náborem mladých pracovníků. Jak je ale zaujmout a udržet?
Generace Z přichází na pracovní trh s elánem, od svých předchůdců se však liší očekáváními a požadovaným přístupem. Vyrostla v době internetu, komunikuje moderními způsoby a v zaměstnání potřebuje vidět hlubší smysl a hodnotu.
Inzerát na pracovním portále nebo reklama na sociálních sítích už nestačí. Zaměstnavatel musí být pro kandidáta atraktivní, zaujmout ho svým silným příběhem, ukázat mu autentickou firemní kulturu a nabídnout možnost jak kariérního, tak osobního rozvoje.
Strojaři na Schola Pragensis

Generace Z

Přivedeme vám mladé zaměstnance

Vaši firmu, volné pracovní pozice nebo i celý obor odkomunikujeme mladým talentům tak, aby v nich viděli sami sebe, nadchli se pro nabízená místa a přihlásili se do přijímacího řízení. Děláme marketingové kampaně zaměřené na kariérní nábor a tvoříme multimediální obsah pro generaci Z.
Na míru vašim požadavkům, situaci a prostředkům navrhneme řešení. To může být rozsahem od drobných úprav na vašem webu až po dlouhodobou náborovou kampaň.
Vytváříme strategie a obsah – fotografie, videa, podcasty, články aj. – na sociální sítě, kariérní stránky, pro inzeráty i další příhodné kanály.
Naším cílem je najít ty nejefektivnější nástroje a tím co nejrychleji naplnit vaše náborové cíle. Navíc naše klienty neustále posouváme kupředu tak, že přicházíme s kreativními nápady, které spolupráci rozvíjí.

Tvoříme na základě zkušeností

Víme, že je občas těžké mladé zaujmout a nalézt pochopení v tom, co očekávají. Navíc mnoho agentur, se kterými firmy spolupracují, jen pasivně plní úkoly bez toho, aby samy přicházely s dobrými podněty.
My v Pragmatice máme s generací Z bohaté zkušenosti. Tvořili jsme obsah pro desetitisíce aktivních pražských studentů a na veletrh středních škol přivedli 52 tisíc účastníků. Ke spolupracím přistupujeme jako rovnocenní partneři. Zakládáme si na tom, že přinášíme nové nápady a kreativní řešení, která vaše projekty či podnikání rozvinou.
Pragmatika reference od klientů. Pavel Dvořák z MHMP, Luděk Sosna z Ministerstva dopravy a Pavel Šušák z C-IN.
Vzkazy 
od klientů

Jak spolupráce probíhá

Zakládáme si na otevřenosti a aktivní komunikaci. Chceme, abyste od začátku věděli, jak přípravy probíhají.
Napište nám a domluvte si s námi úvodní schůzku. Nebo jsme možná už oslovili my vás.
Na prvním setkání probereme vaši situaci a pohled na věc. Na základě vstupního dotazníku vytvoříme zadání.
To si odneseme s sebou a zdarma vypracujeme návrh řešení.
Návrh s pevnými cíli vám představíme. Společně si schválíme nabídku, rozpočet a harmonogram projektu.
Následuje realizace projektu s průběžným schvalováním.
Projekt spustíme, spravujeme a optimalizujeme pro dosažení cílů.
Přípravy obvykle trvají od 2 do 8 týdnů.
Pár nápadů, jak vylepšit váš nábor mladých, vám řekneme už na první schůzce. Domluvte si s námi termín setkání na odkazu níže a otevřete své organizaci dveře k mladým talentům.

Jsme tu pro Vás!
Proberme to rovnou!
+420 602 244 003
jarolimek@pragmatika.cz
Pojďme na to!
Jakub Jarolímek z Pragmatiky
Pragmatika s.r.o., Preslova 72/25, Praha 5, IČO: 17289904
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram